Sonoco Poland – Doskonalenie efektywności Zespołu Menedżerskiego

SONOCO jest ósmym, co do wielkości producentem opakowań na świecie, zatrudniającym 17 500 pracowników w 36 krajach. Sonoco Poland Packaging Services LPC działa w sektorze usług pakowania. W 2005 roku firma uruchomiła nowoczesny zakład produkcyjny, znajdujący się w kompleksie Łódzkiej Strefy Ekonomicznej.

Firma Sonoco w Polsce rozwija się błyskawicznie. W ciągu 3 lat zatrudniła ok. 1 000 pracowników. Tak gwałtowny wzrost niesie ze sobą wiele wyzwań. Jednym z nich okazała się współpraca między menedżerami najwyższego szczebla, którzy trafili do firmy z bardzo rożnym bagażem doświadczeń, przyzwyczajeń i stylów pracy przeniesionych z poprzednich firm o bardzo różnej kulturze zarządzania.

„Wierzymy, że efektywny i zintegrowany zespół menedżerski firmy to podstawa do budowy organizacji, która jest w stanie przyciągnąć i zatrzymać najlepszych ludzi” Dlatego uruchomiliśmy przemyślany proces długofalowego rozwoju zespołu menedżerskiego w naszej firmie – mówi Dorota Michalec, Dyrektor HR Sonoco Poland.

Konsultanci Time for team zaproponowali Sonoco realizację dwóch równoległych projektów:

  • Program doskonalenia efektywności zespołu Top Management
  • Program rozwoju średniej i niższej kadry menedżerskiej tzw. „Młodych Tygrysów”

Oba programy zawierały mi in. diagnozę naturalnego potencjału uczestników z wykorzystaniem metodologii Extended DISC©.

Szczegółowy opis realizacji powyższych programów został przedstawiony na jesiennym Kongresie Kadry organizowanym przez Nowoczesną Firmę i Obserwatorium Zarządzania.

Skontaktuj się z nami

Kontakt

Zapisz się do naszego newslettera

Skontaktuj się z nami

Kontakt

Zapisz się do naszego newslettera